Twoja odpowiedź na te pytania zmieni Twoją firmę

odpowiedzi szefa firmyCo zrobić, aby ilość zleceń wzrastała? Jak przekonać do siebie klienta? Jak sprawić, aby nasz produkt czy usługa wyróżniła się wśród konkurencji?


Tapicerstwo, zwłaszcza samochodowe jest dość wąską dziedziną. Zwykle problemem nie jest konkurencja, ale przekonanie klienta.
Aby znaleźć odpowiedzi na te i podobne pytania musimy postawić się w pozycji naszego klienta i odpowiedzieć na jego pytania i wątpliwości.

1. W jakiej sytuacji klient odczuwa potrzebę skorzystania z Twojej pracy?
2. Jak klienci szukają Twojej oferty?
3. Gdzie mogą znaleźć Twoją ofertę?
4. Co przekonuje klienta do wybrania określonej usługi?
5. Jak zamawiają usługę?
6. Co się dzieje pod odebraniu usługi?
7. Jak klienci rozliczają się za Twoją usługę?
8. Jak pakowany a później przechowywany jest efekt Twojej pracy?
9. Jak transportowany jest Twój produkt? Jak dociera do klienta?
10. Do czego w rzeczywistości klient używa Twojego produktu?
11. Jakiej pomocy potrzebuje klient, używając Twojego produktu?
12. Jak wygląda kwestia zwrotów, wymiany i reklamacji?
13. Jak naprawiany czy serwisowany jest Twój produkt?
14. Co się dzieje gdy konsument pozbywa się Twojego produktu lub przestaje go używać?

Najpierw postaraj się wskazać jak wyglądają odpowiedzi na te pytania obecnie, jak opisane sprawy funkcjonują w Twojej firmie. Polecam odpowiedzieć sobie na piśmie, aby nic nie umknęło.
Kiedy będziesz już miał gotową listę. Zadaj sobie te pytania ponownie. Jak chciałbyś aby brzmiały odpowiedzi na te pytania.  Stworzysz nowy obraz swojej firmy.

Wkrótce podam Ci moje propozycje odpowiedzi. Jestem ciekaw Twojej opinii.

 

Sklep internetowy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *